Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda : Mang Dodo jeung Misina Ngarekrut Mang Tayong

12 Mei 2024   14:45 Diperbarui: 16 Juni 2024   06:32 247
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Sumber : www.marca.com

"Di ditu, hidep bakal hirup enak pokokna mah." Mang Dodo nyengir, inget carita Mang Nani anu geus nyieun manehna gabung jeung klapna Pa Dadang bareto tea.

"Bla .... blaaa ... blaaaa.... blubuk ... blubuk ...blubuk." Mang Dodo ngabusa-busa nepika bahe kamamana salila 2 kali 45 menit.

"Jadi kumaha, hyung? Satuju?"  Mang Dodo nyodorkeun surat kontrak nu geus dibere meterei sapuluh rebu.

Mang Tayong gagaro, gigisrik, gugusruk, gugutrut, elekesekeng, bari ningali ka surat kontrak nu dicekel Mang Dodo.

"Ah, moal Do, ah."

"Waeyooooooooooooo?" Mang Dodo reuwas, teu nyangka ku jawaban Mang Tayong, jadi weh nanyana make basa Korehong.  

"Euhh, salah sahijina kusabab di ditu teh pangaos sembako hayoh weh nerekel siga hileud bulu na tangkal."

"Eta pangaos beas sareng sabangsana hayoh weh hargana di awang-awang alias teu turun-turun."
"Teras nya, maenya aya minyak goreng nu merekna "minyak urang" na bungkusna diserat opat belas rebu namung diicalna janten tujuh belas rebu!"
"Atuh kedahna ulah disebat "minyak urang" mun kitu mah.  Sebat weh "minyak maneh" da teu berpihak ka urang-urang."
"Eta gula bodas, ojol-ojol leungit ti pasaran.  Tah pas aya deui pangaosna tos robih janten langkung awis."

Mang Dodo ngabalieur.

"Seur hal-hal anu pikareuseupeun...peureub.  Seueur jalmi teu sieun silih paehan, tawuran, judol, pinjol, korupsi di mamana, seueur  calo, kang parkir liar, sugak-sogok boh di dunya pendidikan boh dunia usaha, leuweung janten lahan sawit, geng motor, banjir, kipk diselewengkeun, pilkadal basilat, seueur nu teu toleran, miceun runtah di mana wae, masih aya hukum nu mintul ka luhur tapi seukeut ka handap, jalan barolong, lampu jalan paraeh, kurikulum sakola gentos wae, teu encan deui soal becuk nu kamari rame tea.  Ah, jangar, Doooo."

"Haaar itu geura, terang ti mana ai mamang eh hyunghyung teh soal nu karitu patut?"
"Ah eta mah sadayana ge tos janten rahasia umum atuh, Do.  Hidep ge tos ngaraoskeun, lin?  Matak hidep langsung indit ka Al-Naaasssrrrr." Mang Tayong barakatak seuri teu eureun-eureun.

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun