Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda : Mang Dodo jeung Misina Ngarekrut Mang Tayong

12 Mei 2024   14:45 Diperbarui: 16 Juni 2024   06:32 731
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Sumber : www.marca.com

(((Urang nu teu palay))) Mang Dodo ngahikhik jero hate.

"Aduh punten nya, Ceu Hehet, abi aya priyogi heula.  Sanes kirang sono, ieu aya tugas nagara kedah ayeuna pisan dieksekusina.  Mangga ah, dikantun heula." Mang Dodo berecet lumpat, samentawis di tukangna sora Ceu Hetty ngajerewet panjang-pondok teu rela ditinggalkeun ku mantan idola hatena.

Mang Dodo luak-lieuk neangan Mang Tayong, nu diteangan keur cingogo bari cosplay ngabako di sisi lapang.

"Annyeonghaseyo, hyuuung." Mang Dodo nyampeurkeun palatih nu keur gumasep di sisieun gawang.
"Nugu? saha?" Mang Tayong kerung.
"Abi, Dodo.  Maenya hilap ah si hyung mah." Mang Dodo ngaleupas kumisna, balik ka satelan mimiti alias jadi Mang Dodo nu saweuteuhna.
"Aahhh, Mang Dodo geuningan, kumaha, damang?" Mang Tayong nyerengeh.
"Pangesto, hyung."
"Masih di Al-Nasssssrrrr?"
"Masih atuuuuuh."
"Betah, geuningan?"
"Ah nyaeta betah atuh, hyung.  Arab ayeuna na mah benten.  Basa kamari ge abi tiasa ningal ben memetalan, aya Criptopsy jeung bandna abah Hetfield.  Pami ben na Kang Chris Martin mah abi teu ningal da tiketna seep."
"Waaah, boa edan, Do.  Eta nagari nu konserpatip pisan, bisa kitu ayeuna." Mang Tayong gogodeg siga keur tripping.
"Nyaa, duka atuh nya, hyung.  Sok geura taros keun weh ka Pangeran MBS ateuuhh."

"Tapi resep sih, kamari ge abi ningal juru tembang ti nagara na hidep, naon eta teh grupna ujang Jungkook tea?"
"BTS!" Ceuk Mang Tayong bari nyokot golok cinta alias sisir ti pesak lancingan nana, der nyisiran jukut di hareupna.
"Sumuhun eta, BTS sareng blekurupuk eh blekping.  Mantab surantab pokokna mah." Mang Dodo ngacungkeun jempolna.


"Republik Joseon teaaa atuh pikiraneun." Ceuk Mang Tayong bangga.
"Hidep mah nasionalis sajati nya, hyung, padahal pan mangkukna tos dialungan endog sareng guguling ku warga ditu." Mang Dodo nyerengeh.
"Aah eta mah biasa, Do.  Gwenchanayo...gwenchanayo."

Mang Dodo seuri terus ngarenghap, mulai masang kuda-kuda jadi jurkam na Pa Dadang.

"Hyung, jadi kieu, abi teh teu sakaba-kaba manggihan hidep di tempat ieu tapi aya alesan nana.  CEO mantan kasabelasan abi di wewengkon gigireun Wakanda nitah  nawaran hidep janten palatih di ditu."
"Oh, Pa Dadang bade gentos palatih deui?"
"Ku kitu na.  Palatih nu kamari tos dipecat kusabab tos ngawadulan anjeun na, mana janten elehan deui eta klap maengbal teh, rujit pisan iihh." Ceuk Mang Dodo bari biwirna ugal-egol siga leumpang entog.

"Yeuh, hyung, tenaaang we, soal gajih mah bakal langkung ageung batan di timnas.  Pa Dadang pan Crazy Rich tea, usaha skinker jeung mie na geus katelah di mana-mana.  Liwat tah skinker jeung ramyeon made in Joseon mah."

Mang Dodo ningalikeun surat kontrak anu eusina nominal gaji nu bakal dibere ka Mang Tayong mun anjeunna daek jadi palatih klabna.

Mang Tayong ningali angka nu rea pisan enol na. Panon na peureum-beunta, teu cangcaya.

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun