Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda : Mang Dodo jeung Misina Ngarekrut Mang Tayong

12 Mei 2024   14:45 Diperbarui: 16 Juni 2024   06:32 247
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Sumber : www.marca.com

Kang Adjat jawara Persib |sumber : www.datatempo.com
Kang Adjat jawara Persib |sumber : www.datatempo.com
Mang Dodo sieun jadi sasaran paparazzi mun datang ka stadion Mia Khalifa eh Abdullah bin Khalifa nu keur ngagelar pertandingan sepak bola antara Wakandos jeung nagarina Mang Kim Somen nu disebut Republik Joseon tangpa nyamur.

Sobatna Mang Nani Hernandesi eta boga tugas nu lumayan abot ti Pa Dadang nyaeta kudu ngarayu palatih timnas Wakandos nu karirna keur aya di awang-awang meh daek pindah ka tim na Pa Dadang nu elehan, eh, hihihi.

Minggon kamari palatih klab mengbal na Pa Dadang dipecat, sapaket jeung dokterna anu statusna aspal.  Pa Dadang kacolongan padahal geus cangcaya ka palatih na nu ngarekomendasikeun jelma eta, nu ceuk cenah propesina dokter padahal kanyataanna dukun pelet.

"Boa-boa urang ge dipelet nya, Do, ku si palatih jeung doktor eta." Pa Dadang mere alesan da embung disebut "SDM rendah IQ 78" ku Mang Dodo kusabab teu cek en ricek heula waktos narima duo keong racun eta.

Mang Dodo ngan nyerengeh teu bisa ngecap nanaon deui.

"Do, omat, geura ciduk eta Si Taecyeon, bisi kapieuheulaan ku tim lain."
"Tayong, Pa.  Taecyeon mah Si Ok atuh, rapper-na 2PM."

Taaah ieu Oppa Taecyon anu kasep tur lucu sadunya perdrakoran|sumber : www.liputan6.com
Taaah ieu Oppa Taecyon anu kasep tur lucu sadunya perdrakoran|sumber : www.liputan6.com
"Euhh enya eta lah Si Ta...yo ... Hei Tayooo." Pa Dadang nembang.

"Har kalahkah nembang si bapa teh.  Yeuh, Pa Hajiiii, Tayo mah beus bulao."
"Ieu mah Tayong, Hyung Tayong.  Pami saur Neng Euis mah, Tayong Oppa." Mang Dodo langsung kabayang-bayang imut Euis anu galenyu kareueut nu nyieun geugeut.

"Nyaaa, si eta lah pokokna.  Sagala cara nya, Do, nu penting sakses."
"Kumaha Dodo weh carana."
"Kaleum weh, di pesak bapa masih aya sesa ngajual skinker 3,000 T deui, gampil lah soal bayaran mah.  Tawaran weh heula 271 T nya, Do.  Embung eleh bapa mah ti juragan tatambangan nu sohor tea.  Lain na agul, pamajikan bapa oge pan ngaranna Sandra, Sandra Bulog, bapana juragan beas. Matak bapa bisa beunghar ge da aya mitoha nu beunghar tur bageur, juragan beas nu kahontal sa-wewengkon gigireun Wakanda."  Pa Dadang seuri bari gugulitikan sawah-kebon, sawah kebon heug ngunclung ka walungan, palid.

***
Stadion Abdullah bin Khalifa eundeur waktos timnas Wakanda ahirna bisa ngelehkeun kasabelasan papan luhur ti republik Joseon.  

Mang Dodo milu eundeur kusabab aya nu ngadadak nyipok damisna.
"Euleuh, Kang Adjat, awis tepang. Kamana wae ateuh, eneng teh sono pisan ka akang."
Mang Dodo kerung bari ngusap damisna anu jol aya tjap biwir beureum euceuy.
"Kang Adjat meni hilap ka abi, ieu Hetty, kaaangg, Hetty Koes Plus Bersudarah eh Hetty Koes Ending Surending."
"Aaahhhhhhh, geuningan Ceu Hehet." Mang Dodo karek inget mun Kang Adjat teh pernah aya hubungan waswiswusweswos sareng Ceu Hehet eta.
"Ah, pami apal Kang Adjat kadieu mah, Neng Hetty palay lah diajak bareng ti Wakanda."

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun