Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda : Mang Dodo jeung Misina Ngarekrut Mang Tayong

12 Mei 2024   14:45 Diperbarui: 16 Juni 2024   06:32 247
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Sumber : www.marca.com

"Alaaaaah euy, saha ieu sih nu nelpon urang wae.  Teu nyaho kitu urang teh keur sibuk neangan tempat selpi keur bahan poto propil epbe, hih."  Mang Dodo kukurilingan neangan spot nu alus bari keuheul, tuluy nyokot hengpon 6G limitit edisyen na nu dibuleng kaen ihram bodas nyacas.

"Tingali heula atuh, Do, bisi penting. Maneh mah hayoh weh pamer poto religi di medsos, da moal matak dikanyaah ku mitoha atuuh, Dooo."  Mang Salahahahihi babaturan mengbal Mang Dodo nu boga motto "agami nu dicepeng tapi selpi nomer hiji" eta teh heug mamatahan bari sibuk slupat-slepet ngepot meh bisa dipoto di deukeut Hajar Aswad.

"Heuh, Si Pa Dadang!  Rek naon sih, hoream!" Mang Dodo ningali ka layar hengponna bari samutut.


"Eeh, ulah kitu, Do. Geura waler bisi we Si Pa Dadang jadi ngajodokeun maneh ka budak na nu geulis tea.  Panon hideung, irung mancung, pipi koneng, Euis Bandung.  Heuheuy deeuuhh." Mang Salahahahihi nyakikik siga kuda kajepit bari selpi pose beungeut meri.

Raray Mang Dodo ngadadak buricak burinong.  Dasar pleiboi cap tilu cimol eh duren!

"Slamekom, Pa Hajiiii!" Mang Dodo ngucap salam.
"Wlekomsalam we-er we-be, Do." Waler Pa Dadang.
"Rupina aya naon nya, Pa.  Asa rareuwas kieu abi teh ditilpun ku Pa CEO anu kasohor dunya-aherat." Mang Dodo seuri tapi ngadak-ngadak kerung pas ningali aya ibu-ibu keur gegerelengan naek koper nu aya rodaan.  Ah, pasti ibu-ibu ti Wakandos.

"Itih, dunya aherat, meni kituuu Dodo maaahh." Ceuleukeuteuk Pa Dadang seuri.
" Kieu, Do,  hampura sateuacan na nya, bapa teh bade nyuhunkeun tulung ka Dodo.  Tadina bapa teh teu raos nyarios ka Dodo namung saur neng Euis, Dodo mah bageur pasti kersa nulungan bapa."
Ngadenge ngaran "Euis", Mang Dodo langsung sumanget.

"Mangga, Pa.  Serahkeun we ka abi.  Bade nyuhunkeun tulung naon wae, abi mah sanggem asal abi tiasa nepangan Neng Euis anu geulis satatar Sunda tea."
"Aasyiiap, dalapan genep, gampil eta mah, Do. Bisa dikondisikeun." Pa Dadang nyagakgak seuri, mirip pisan jeung seurina Iskak babaturana Ateng.

Tuluy, bari cingogo Mang Dodo ngadengekeun CEO tilas kasebelasan na di wewengkon gigireun Wakanda ngecap kaditu-kadieu samentawis manehna hayoh weh unggeuk-unggeukan sarasa ngadengekeun laguna Mamang Doel Sumbang anu keur piral tea ......Aiiiiii.....

****
Mang Dodo sibuk ngabenerkeun kumis palsuna anu nyieun biwirna merang ararateul.  Poe ieu manehna cosplay jadi Kang Adjat Sudrajat, pamaen bal idola Pa Dadang.  

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun