PENTINGNA ATIKAN
Urang sorangan nyaho yén atikan téh penting pisan sabab ku meunang atikan anu hadé urang bisa ngatur kahirupan urang ayeuna jeung mangsa nu bakal datang.
Kiwari, urang bisa meunangkeun atikan atawa palajaran ti mana waé, mimitian ti buku cetak jeung buku éléktronik anu bisa dibaca iraha waé ogé bisa néangan pangaweruh ngaliwatan artikel-artikel saperti nu ku kuring ditulis ayeuna. Atikan boga dampak badag dina pangaruh kamajuan hareup. Henteu ngan keur diri sorangan, malah bisa mangaruhan bangsa jeung Republik Indonesia.
Sabab tanpa atikan kumaha majuna nagara Indonésia, padahal atikan salian ti jadi sarana pikeun nambahan wawasan, atikan bisa ngasah kaparigelan dina ngaréngsékeun pasualan-pasualan, naékkeun ékonomi, nepi ka nyiptakeun kasempetan gawé anu hadé.
Lamun urang meunang atikan nu luyu, pasti urang bakal meunang sakabéh éta.
Namun, ti taun 1947 dugi ka 2017, Indonesia parantos ngarobih kurikulum 9 kali. Di handap ieu kurikulum di Indonésia.
1. Taun 1947: Rencana Pangajaran 1947
2. Dina 1952: Rencana Studi Unraveled 1952
3. Taun 1964: Kurikulum 1964
4. 1968: Kurikulum 1968
5. Taun 1975: Kurikulum 1975
6. Taun 1984: Kurikulum 1984
7. Taun 1999: Kurikulum 1994 jeung Suplemén Kurikulum 1999
8. Taun 2004: Kurikulum Berbasis Kompeténsi
9. Taun 2006: Kurikulum Tingkat Satuan Pendidikan
10. Taun 2013: Kurikulum 2013
11. Sarta bakal terus aya parobahan kurikulum salajengna.
Kusabab Kamentrian Pendidikan sok robah sarta maranéhanana manggihan yén kurikulum teu éféktif, Jeung jadi loba parobahan dina kurikulum dina 50 taun.
Indonésia aya dina posisi ka-69 tina 127 nagara dina indéks pangwangunan pendidikan.
Dumasar kana Indéks Pangwangunan Pendidikan nu dilaporkeun ku UNESCO taun 2011, Indonésia aya dina posisi ka-69 dina kamekaran atikanana. Kamentrian Pendidikan ogé nyatakeun yén 4 barudak putus sakola unggal menit di Indonésia.
Bisa jadi ku lantaran siswa di Indonésia mindeng teuing ngarobah kurikulum, mangka kudu tetep adaptasi, anu ngajadikeun maranéhna kudu leuwih giat dina diajar. ngarasa bosen sabab kudu diajar terus-terusan sarta ieu siswa ogé bisa ngalaman capé sabab kuring kudu tetep diajar, bari adaptasi
Sanaos kurikulum penting pisan sabab kurikulum nangtukeun naon anu bakal urang pelajari nalika urang dina prosés diajar dugi ka terang arah anu badé diajar, tapi di Indonesia sering ngalaman parobahan kurikulum janten urang kedah terus adaptasi kusabab unggal kurikulum. béda dina cara diajar sareng naon anu urang pelajari sanaos kurikulum henteu sering robih, gampang pikeun urang teraskeun diajar sareng ngagampangkeun urang dina diajar supados urang henteu kedah repot adaptasi sareng cara diajar anu anyar. ngagampangkeun urang pikeun neruskeun diajar naon anu geus urang diajar saméméh kurikulum teu dirobah sabab urang ngan kudu neruskeun diajar teh.
Harepan kuring, kurikulum anu aya di nagara ieu ditalungtik kalawan alus sarta bisa ditangtukeun atawa dipastikeun sangkan siswa teu kudu nyaluyukeun jeung kurikulum anu terus-terusan robah-robah nuturkeun parobahan ti Mentri Pendidikan.
Baca konten-konten menarik Kompasiana langsung dari smartphone kamu. Follow channel WhatsApp Kompasiana sekarang di sini: https://whatsapp.com/channel/0029VaYjYaL4Spk7WflFYJ2H