Mohon tunggu...
Qanita Najiyah
Qanita Najiyah Mohon Tunggu... Pelajar Sekolah - pelajar

Qanita Najiyah

Selanjutnya

Tutup

Ilmu Sosbud

Perjalanan 14 Taun Saliraan jadi Petugas Layanan Teknis Perpustakaan: Wawancara Jeung Bapak Suparman ti SMAN 1 Bekasi

29 Januari 2024   07:50 Diperbarui: 5 Februari 2024   09:35 125
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

"Perjalanan 14 Taun Saliraan jadi Petugas Layanan Teknis Perpustakaan : Wawancara jeung Bapak Suparman ti SMAN 1 Bekasi"

Dina hiji wawancara eksklusif, petugas layanan teknis perpustakaan di SMAN 1 Bekasi, ngajak weuteuh pengalaman unikna selama 14 taun ngabdi dina dunia perpustakaan. Ti tugas-tugas teknis nepi ka manajemen tim, anjeuna ngarumpakan perjalanan karirna anu penuh dedikasi.

Patugas nunjukkeun yen pangawerna ngagabeurkeun aspek nu beragam, ti penataan buku nepi ka perapihan ruangan. Sanajan ta, aya oge pamikiranana dina pentingna ngadamel sareng tim kanggo ngelola perpustakaan ku efisien.

Dina obrolan ngeunaan pengalaman ngabakti, Patugas teknis ngabagi sikap positifna dina tantangan anu dihadapi. Anjeun teh terangkeun yen suka duka nyata bagian tina pangaweruh, jeung anjeun ngalilih pikeun nyenengkeun unggal moment tanpa kedah dipireun ku kahirupan.

Pindahan patugas ti lapangan ka perpustakaan taun 2018 jadi titik pangluarna dina karirna. Anjeun ngabahas ngeunaan transisi ieu jeung gimana tanggung jawabna ngembang jadi pelayanan siswa kanggo peminjaman jeung pengembalian buku.

Dina hal manajemen perpustakaan, anjeuna ngeusi pentingna kerjasama tim. Anjeun ngabagi yen timna terdiri tina opat personel, kalebet dirina, jeung sawatara nepi ka ngarupa kerjasama kanggo ngelola perpustakaan ku lancar. Koordinasi sareng koordinator perpustakaan, Bu Terecia, jadi kunci dina mastikeun kabogohan.

Pertanyaan ngeunaan pengembalian buku anu teu dilaksanakeun siswa oge jadi obrolan anu menarik. Patugas Teknis nerangkeun prosedur anu dilebetkeun tim kanggo ngadamel situasi ieu, ti koordinasi internal nepi ka campur tangan wali kelas kanggo ngahunturkeun solusi anu cocog.

Ti wawancara ieu, tergambar gambaran ti kamampuan sehari-hari petugas layanan teknis perpustakaan anu penuh tantangan tapi masih dikaluar ku semangat positif. Kanggo Patugas Teknis Perpustakaan, ngabantu siswa jeung siswi ku senyum teh intina tugasna.

Artikel dalam bentuk aksara Sunda :

"ᮕᮨᮁᮏᮜᮔᮔ᮪ |᮱᮴| ᮒᮅᮔ᮪ ᮞᮜᮤᮛᮃᮔ᮪ ᮏᮓᮤ ᮕᮨᮒᮥᮌᮞ᮪ ᮜᮚᮔᮔ᮪ ᮒᮨᮊ᮪ᮔᮤᮞ᮪ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪: ᮝᮝᮔ᮪ᮎᮛ ᮏᮩᮀ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮒᮤ ᮞ᮪ᮙᮔ᮪ |᮱| ᮘᮨᮊᮞᮤ"

ᮓᮤᮔ ᮠᮤᮏᮤ ᮝᮝᮔ᮪ᮎᮛ ᮈᮊ᮪ᮞ᮪ᮊᮣᮥᮞᮤᮖ᮪, ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪, ᮕᮨᮒᮥᮌᮞ᮪ ᮜᮚᮔᮔ᮪ ᮒᮨᮊ᮪ᮔᮤᮞ᮪ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪ ᮓᮤ ᮞ᮪ᮙᮔ᮪ |᮱| ᮘᮨᮊᮞᮤ, ᮍᮏᮊ᮪ ᮝᮩᮒᮩᮂ ᮕᮨᮍᮜᮙᮔ᮪ ᮅᮔᮤᮊ᮪ᮔ ᮞᮨᮜᮙ |᮱᮴| ᮒᮅᮔ᮪ ᮍᮘ᮪ᮓᮤ ᮓᮤᮔ ᮓᮥᮔᮤᮃ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪. ᮒᮤ ᮒᮥᮌᮞ᮪-ᮒᮥᮌᮞ᮪ ᮒᮨᮊ᮪ᮔᮤᮞ᮪ ᮔᮨᮕᮤ ᮊ ᮙᮔᮏᮨᮙᮨᮔ᮪ ᮒᮤᮙ᮪, ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮍᮛᮥᮙ᮪ᮕᮊᮔ᮪ ᮕᮨᮁᮏᮜᮔᮔ᮪ ᮊᮛᮤᮁᮔ ᮃᮔᮥ ᮕᮨᮔᮥᮂ ᮓᮨᮓᮤᮊᮞᮤ.

ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮔᮥᮔ᮪ᮏᮥᮊ᮪ᮊᮩᮔ᮪ ᮚᮨᮔ᮪ ᮕᮍᮝᮨᮁᮔ ᮍᮌᮘᮩᮁᮊᮩᮔ᮪ ᮃᮞ᮪ᮕᮨᮊ᮪ ᮔᮥ ᮘᮨᮛᮌᮙ᮪, ᮒᮤ ᮕᮨᮔᮒᮃᮔ᮪ ᮘᮥᮊᮥ ᮔᮨᮕᮤ ᮊ ᮕᮨᮛᮕᮤᮠᮔ᮪ ᮛᮥᮃᮍᮔ᮪. ᮞᮔᮏᮔ᮪ ᮆᮒ, ᮃᮚ ᮇᮌᮦ ᮕᮙᮤᮊᮤᮛᮔᮔ ᮓᮤᮔ ᮕᮨᮔ᮪ᮒᮤᮀᮔ ᮍᮓᮙᮨᮜ᮪ ᮞᮛᮨᮀ ᮒᮤᮙ᮪ ᮊᮀᮌᮧ ᮍᮨᮜᮧᮜ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪ ᮊᮥ ᮈᮖᮤᮞᮤᮈᮔ᮪.

ᮓᮤᮔ ᮇᮘᮢᮧᮜᮔ᮪ ᮍᮩᮔᮃᮔ᮪ ᮕᮨᮍᮜᮙᮔ᮪ ᮍᮘᮊ᮪ᮒᮤ, ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮍᮘᮌᮤ ᮞᮤᮊᮕ᮪ ᮕᮧᮞᮤᮒᮤᮖ᮪ᮔ ᮓᮤᮔ ᮒᮔ᮪ᮒᮍᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮓᮤᮠᮓᮕᮤ. ᮃᮔ᮪ᮏᮩᮔ᮪ ᮒᮨᮂ ᮒᮨᮛᮀᮊᮩᮔ᮪ ᮚᮨᮔ᮪ ᮞᮥᮊ ᮓᮥᮊ ᮑᮆᮒ ᮘᮌᮤᮃᮔ᮪ ᮒᮤᮔ ᮕᮍᮝᮨᮛᮥᮂ, ᮏᮩᮀ ᮃᮔ᮪ᮏᮩᮔ᮪ ᮍᮜᮤᮜᮤᮂ ᮕᮤᮊᮩᮔ᮪ ᮑᮨᮔᮨᮀᮊᮩᮔ᮪ ᮅᮀᮌᮜ᮪ ᮙᮧᮙᮨᮔ᮪ᮒ᮪ ᮒᮔ᮪ᮕ ᮊᮨᮓᮂ ᮓᮤᮕᮤᮛᮩᮔ᮪ ᮊᮥ ᮊᮠᮤᮛᮥᮕᮔ᮪.

ᮕᮤᮔ᮪ᮓᮠᮔ᮪ ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮒᮤ ᮜᮕᮍᮔ᮪ ᮊ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪ ᮒᮅᮔ᮪ |᮲᮰᮱᮸| ᮏᮓᮤ ᮒᮤᮒᮤᮊ᮪ ᮕᮍᮣᮥᮃᮁᮔ ᮓᮤᮔ ᮊᮛᮤᮁᮔ. ᮃᮔ᮪ᮏᮩᮔ᮪ ᮍᮘᮠᮞ᮪ ᮍᮩᮔᮃᮔ᮪ ᮒᮢᮔ᮪ᮞᮤᮞᮤ ᮄᮉ ᮏᮩᮀ ᮌᮤᮙᮔ ᮒᮀᮌᮥᮀ ᮏᮝᮘ᮪ᮔ ᮍᮨᮙ᮪ᮘᮀ ᮏᮓᮤ ᮕᮨᮜᮚᮔᮔ᮪ ᮞᮤᮞ᮪ᮝ ᮊᮀᮌᮧ ᮕᮨᮙᮤᮔ᮪ᮏᮙᮔ᮪ ᮏᮩᮀ ᮕᮨᮍᮨᮙ᮪ᮘᮜᮤᮃᮔ᮪ ᮘᮥᮊᮥ.

ᮓᮤᮔ ᮠᮜ᮪ ᮙᮔᮏᮨᮙᮨᮔ᮪ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪, ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮍᮩᮞᮤ ᮕᮨᮔ᮪ᮒᮤᮀᮔ ᮊᮨᮁᮏᮞᮙ ᮒᮤᮙ᮪. ᮃᮔ᮪ᮏᮩᮔ᮪ ᮍᮘᮌᮤ ᮚᮨᮔ᮪ ᮒᮤᮙ᮪ᮔ ᮒᮨᮁᮓᮤᮛᮤ ᮒᮤᮔ ᮇᮕᮒ᮪ ᮕᮨᮁᮞᮧᮔᮨᮜ᮪, ᮊᮜᮨᮘᮨᮒ᮪ ᮓᮤᮛᮤᮔ, ᮏᮩᮀ ᮞᮝᮒᮛ ᮔᮨᮕᮤ ᮊ ᮍᮛᮥᮕ ᮊᮨᮁᮏᮞᮙ ᮊᮀᮌᮧ ᮍᮨᮜᮧᮜ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪ ᮊᮥ ᮜᮔ᮪ᮎᮁ. ᮊᮧᮇᮁᮓᮤᮔᮞᮤ ᮞᮛᮨᮀ ᮊᮧᮇᮁᮓᮤᮔᮒᮧᮁ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪, ᮘᮥ ᮒᮨᮛᮨᮎᮤᮃ, ᮏᮓᮤ ᮊᮥᮔ᮪ᮎᮤ ᮓᮤᮔ ᮙᮞ᮪ᮒᮤᮊᮩᮔ᮪ ᮊᮘᮧᮌᮧᮠᮔ᮪.

ᮕᮨᮁᮒᮑᮃᮔ᮪ ᮍᮩᮔᮃᮔ᮪ ᮕᮨᮍᮨᮙ᮪ᮘᮜᮤᮃᮔ᮪ ᮘᮥᮊᮥ ᮃᮔᮥ ᮒᮩ ᮓᮤᮜᮊ᮪ᮞᮔᮊᮩᮔ᮪ ᮞᮤᮞ᮪ᮝ ᮇᮌᮦ ᮏᮓᮤ ᮇᮘᮢᮧᮜᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮙᮨᮔᮛᮤᮊ᮪. ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪ ᮔᮨᮛᮀᮊᮩᮔ᮪ ᮕᮢᮧᮞᮨᮓᮥᮁ ᮃᮔᮥ ᮓᮤᮜᮨᮘᮨᮒ᮪ᮊᮩᮔ᮪ ᮒᮤᮙ᮪ ᮊᮀᮌᮧ ᮍᮓᮙᮨᮜ᮪ ᮞᮤᮒᮥᮃᮞᮤ ᮄᮉ, ᮒᮤ ᮊᮧᮇᮁᮓᮤᮔᮞᮤ ᮄᮔ᮪ᮒᮨᮁᮔᮜ᮪ ᮔᮨᮕᮤ ᮊ ᮎᮙ᮪ᮕᮥᮁ ᮒᮍᮔ᮪ ᮝᮜᮤ ᮊᮨᮜᮞ᮪ ᮊᮀᮌᮧ ᮍᮠᮥᮔ᮪ᮒᮥᮁᮊᮩᮔ᮪ ᮞᮧᮜᮥᮞᮤ ᮃᮔᮥ ᮎᮧᮎᮧᮌ᮪.

ᮒᮤ ᮝᮝᮔ᮪ᮎᮛ ᮄᮉ, ᮒᮨᮁᮌᮙ᮪ᮘᮁ ᮌᮙ᮪ᮘᮛᮔ᮪ ᮒᮤ ᮊᮙᮙ᮪ᮕᮥᮃᮔ᮪ ᮞᮨᮠᮛᮤ-ᮠᮛᮤ ᮕᮨᮒᮥᮌᮞ᮪ ᮜᮚᮔᮔ᮪ ᮒᮨᮊ᮪ᮔᮤᮞ᮪ ᮕᮨᮁᮕᮥᮞ᮪ᮒᮊᮃᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮕᮨᮔᮥᮂ ᮒᮔ᮪ᮒᮍᮔ᮪ ᮒᮕᮤ ᮙᮞᮤᮂ ᮓᮤᮊᮜᮥᮃᮁ ᮊᮥ ᮞᮨᮙᮍᮒ᮪ ᮕᮧᮞᮤᮒᮤᮖ᮪. ᮊᮀᮌᮧ ᮕᮊ᮪ ᮞᮥᮕᮁᮙᮔ᮪, ᮍᮘᮔ᮪ᮒᮥ ᮞᮤᮞ᮪ᮝ ᮏᮩᮀ ᮞᮤᮞ᮪ᮝᮤ ᮊᮥ ᮞᮨᮑᮥᮙ᮪ ᮒᮦᮂ ᮄᮔ᮪ᮒᮤᮔ ᮒᮥᮌᮞ᮪ᮔ.

Hasil karya siswa/i SMAN 1 Kota Bekasi dalam mata pelajaran Bahasa Sunda, yang berupa artikel dengan judul "Perjalanan 14 Taun Saliraan jadi Petugas Layanan Teknis Perpustakaan : Wawancara jeung Bapak Suparman ti SMAN 1 Bekasi". Artikel ini diupload dengan tujuan untuk mengumpulkan tugas Bahasa Sunda yang ditugaskan oleh guru Bahasa Sunda kami Pak Cevi.

Aanggota Kelompok, XII MIPA 8 Tahun ajaran 2023-2024 :

- Bunga Rahma Adilla (7)

- Davina A. Salsabila (11)

- Kisa Audrey Putri Wardhana (16)

- Qanita Najiyah Lesmana (26)

Baca konten-konten menarik Kompasiana langsung dari smartphone kamu. Follow channel WhatsApp Kompasiana sekarang di sini: https://whatsapp.com/channel/0029VaYjYaL4Spk7WflFYJ2H

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
Mohon tunggu...

Lihat Konten Ilmu Sosbud Selengkapnya
Lihat Ilmu Sosbud Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun