Watu Panas
Kadhingkala kahanan kucing,
ingkang mendhet gereh,
banjur gerah.
Jalaran sira rawuh,
banjur kaweruh,
lajeng nyawat watu.
Kadhingkala ugi wonten,
kahanan manungsa kados mekaten,
ingkang mendhet pakurmatan,
mendhet dhuwit,
mendhet samubarang.
Pranyata Gusti weruh,
lajeng kados pundi?
ndak iya sira kebalang watu panas?
Beri Komentar
Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!