Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda | Mang Dodo Jeung Kiamatna Mang Nani

9 Januari 2023   17:52 Diperbarui: 9 Januari 2023   17:56 1294
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Sumber : www.goal.com

Mang Nani ngajanteng di sisi jangdela apartemen na bari maca surat ti sobatna, Mang Dodo anu ganteng kalem tur pelem siga gurilem.

Dina surat nu kertasna seungit kolonye kareta api peuting, Mang Dodo nyaritakeun yen manehna rek pindah ka Arab.  

Lain hayang jadi eksportir kiih onta, tapi manehna geus resmi dikontrak ku klap sepakbola Al-Nasssr pimpinan King Nasar anu hobi nyanyi "Siga pareum lampu, Ya Robbiii."

Surat eta dijieun ku Mang Dodo kusabab manehna ijid pisan ka Mang Nani nu geus ngarekomendasikeun klab mengbalna Pa Dadang di wewengkon gigireun Wakanda ieu.   Sabab, nu dicaritakeun Mang Nani teh hanjakalna jauh ti kanyataan sabenerna.  

"Dasar maneh, Nani. Geuleuh keumeuh bau lisung buntut kasiran konar!!"  Kitu ceuk gerentes hate Mang Dodo.
 
Tapi kukituna Mang Dodo mah bageur.  Manehna hayang Mang Nani ngasaan kaendahan lain ti wewengkong gigireun Wakanda.  Ku sabab eta Mang Dodo nulis surat ka sobatna nu keur reses mengbalna.

Mang Nani tadina embung indit ka tempatna Mang Dodo da nyaho manehna bakal kasiksa diditu, tapi Mang Dodo ngomong yen ayeuna wewengkon gigireun Wakanda teh boga masjid anu hade pisan.  Masjid anu bisa jadi kandidat sepen wonders op de wolt persi majalah sunda, "Hegar-mania."

Mang Nani anu baheula boga cita-cita jadi kurator situs wangunan langsung hayang gancang-gancang hiber ka wewengkon gigireun Wakanda kusabab panasaran satengah modar eh maot eh pupus, wakwaw.

Sacepat gelap bentar guludug, pasawat jet Mang Nani geus nepi deui di sisi stadion nu boga ngaran Geblos Sosor di mana Mang Dodo keur nungguan manehna.

Siga model iklan odol, Mang Dodo seuri, huntuna katingali buricak-burinong waktos ningali Mang Nani nyampeurkeun.

"Do, ieu stadion home base klab didinya?"

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun