Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda | Mang Dodo Jeung Wewengkon Gigireun Wakanda

29 Oktober 2022   20:34 Diperbarui: 29 Oktober 2022   21:05 1276
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

"Bantuan urang, Nan.  Kira-kira, klab mana nya nu teu rea ile teh?"  Beungeut Mang Dodo desperado tapi teu siga Antonio Banderas nu osok ngadodoho di pilem na Mamang Stalon.

"Urang ngewa pisan ka si Ngemyu teh, urang hayang ingkah lah ti dinya.  Rea keneh nu daek narima urang."  Ceuk Mang Dodo bari heuay.

"Euleuh-euleuh." Mang Nani gogodeg. Pikirna, teu insap-insap ieu jelema.  Geus nyaho kabeh nolak manehna, angger weh jumawa.  Bener-bener teu introspeksi diri.

Mang Nani nyaho, mun euweuh nu daek meuli Mang Dodo, terpaksa Si Jurig Beureum Ngemyu kudu manjangkeun kontrak meh teu bangkar.  Tah saeunggeus eta, Mang Dodo statusna bebas transper.  Rek ngunclungkuen maneh ka walungan ge terserah, kumaha dinya weh lah.

Ah, dari pados pusing, Mang Nani langsung mere ide nu edun tur edan.

"Kieu weh atuh, bray.  Mending maen di klab na Pa Dadang."


Mang Dodo kerung.


"Pa Dadang nu aya di laguna Mang Iyan Kasela? Pa Dadang...Pa Dadang... nu kitu, cuuuuu?"


Mang Nani barakatak seuri.


"Nyaaaa eta lah, pokokna Pa Dadang!"

"Tah, di ditu mah, pasti maneh teu rungsing deui, da klab ieu mah edun pisan. Rek maen di kandang atawa di luar kandang hese meunangna.  Ku kituna, maneh bisa jadi pahlawan, leuwih sohor ti ayeuna."  Mang Nani nyengir embe ... mbeeeee.....

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun