Minat maca masyarakat Indonesia
 Literasi mangrupa kamampuh pikeun ngolah informasi dina pross maca jeung nulis.  Nurutkeun UNESCO, literasi mangrupa kumpulan kaparigelan nyata, hususna kaparigelan maca jeung nulis.
 Kaaksaraan miboga rupa-rupa jenis saperti ieu di handap.
 1. Literasi Dasar :  Nyata kamampuh dasar dina maca, nulis, ngaregepkeun jeung ngitung.  Tujuanana pikeun ngaoptimalkeun kamampuh diri dina hal-hal anu jadi dadasar literasi dunya.
 2. Mdia Literasi : Nyata kamampuh hiji jalma pikeun paham kana rupa-rupa wangun mdia jeung cara ngagunakeunana.
 3. Literasi Perpustakaan : Ieu mangrupikeun kamampuan jalma pikeun ngartos sareng ngabdakeun karya tulis, kumaha ngagunakeun katalog sareng indks, og kamampuan ngartos inpormasi anu aya hubunganana sareng masalah anu khusus.
 4. Literasi Visual : Nyata pamahaman literasi dina wangun gambar (visual), sangkan bisa maham naon hartina gambar tanpa aya katerangan dina wangun tks tinulis, dina kecap sjn, batur bisa 'maca' gambar.
 5. Literasi Thnologi:  Kamampuh diajar tknologi anu geus jadi ciri abad ka-21, upamana, kamampuh ngagunakeun internt, hardware jeung software, jeung kumaha tika ngagunakeunana.
 Sanajan miboga rupa-rupa jenis, literasi miboga tujuan anu sarua, nya ta mantuan ngaronjatkeun pamahaman dina nyieun kacindekan tina informasi nu dicandak. Literasi th penting pisan, hususna pikeun siswa SD jeung SMP.  Literasi miboga mangpaat diantarana nambahan wawasan jeung informasi, nambahan kosakata, ngaronjatkeun fokus, ngaronjatkeun pamahaman kana naon anu dibaca jeung sajabana. Tapi hanjakalna, Indonsia kaasup kana daptar nagara anu tingkat macana handap pisan, ka-57 ti 65 nagara numutkeun PISA, 2010.
 Malahan indks minat macana ngan ukur 0,001, hartina tina satiap 1000 jalma nu maca ngan ukur hiji jalma, babandinganana jauh pisan, nya?
 Malah parah, numutkeun UNESCO taun 2012, tingkat melek dwasa ngan ukur sakitar 65,5 persn.  Kaayaan sapertos kieu, tangtosna, henteu tiasa diteruskeun.pendidikan jeung program literasi masarakat.Ku usaha pamarntah jeung rupa-rupa kiat, dipiharep bisa mr pangaruh anu had pikeun kapentingan literasi di Indonsia.  Henteu ngan di kalangan mahasiswa, tapi og di kalangan masarakat. Pamarntah og bisa ngamimitian ku ngayakeun workshop di satiap sakola ngeunaan pentingna literasi pikeun siswa sarta nyieun program pojok bacaan anu bisa ditempatkeun di saban pojok sakola.  Dipiharep ngaliwatan dibentukna proyk ieu, siswa Indonsia bisa ngabiasakeun maca, ngabiasakeun maca, sarta mr pangaruh positif kana minat literasi Indonesia