Atikan mangrupa pross pikeun mekarkeun kamampuh jeung potnsi diri. Nanging, diajar anu ngan ukur museurkeun kana pangaweruh nyalira henteu cekap. Siswa og kudu dilatih pikeun mibanda kaparigelan mikir kritis anu nyukupan, sangkan bisa nyanghareupan tangtangan kahirupan sarta nepikeun solusi anu inovatif.
Pamikiran kritis nyata kamampuhan pikeun nganalisis, meunteun, jeung nyimpulkeun informasi sacara obyektif. Ieu penting pisan dina kahirupan sapopoe, utamana dina nyieun kaputusan anu bener. Dasarna, pamikiran kritis ngalibatkeun nyieun kaputusan dumasar kana pamikiran logis jeung informasi akurat.
Kaahlian pamikiran kritis mangrupikeun salah sahiji kaahlian anu paling penting dina pendidikan. Kamampuh mikir kritis ngamungkinkeun siswa pikeun ngarti masalah anu kompleks sareng ngarngskeun masalah ku cara anu logis sareng terstruktur. Ku ningkatkeun kaahlian pamikiran kritis, siswa tiasa janten individu anu langkung terampil, cerdas sareng efektif dina karirna.
Sanajan kitu, ngaronjatkeun kaahlian pamikiran kritis teu hiji hal gampang. Ieu merlukeun pendekatan holistik ngalibetkeun guru, kolot jeung murid sorangan. Ieu sababaraha cara pikeun ningkatkeun kamampuan mikir kritis dina pendidikan.
Dina lingkungan atikan, ngaronjatkeun kaparigelan mikir kritis mangrupa bagian integral tina pross diajar. Ieu sababaraha stratgi anu bisa digunakeun pikeun ngaronjatkeun kamampuh mikir kritis siswa dina pangajaran.
Ngalatih Siswa dina Ngarngskeun Masalah Murid kedah dilatih dina ngarengsekeun masalah sareng milarian solusi kreatif. Ieu bisa dihontal ngaliwatan latihan praktis kayaning nyawalakeun di grup, ngarengsekeun masalah math atawa sains, sarta gaw dina assignments nu merlukeun pamikiran kritis. Pross ieu mantuan siswa latihan kaahlian maranhna dina nganalisis informasi, identifying masalah, sarta manggihan solusi luyu.
     Naroskeun patarosan anu leres tiasa ngabantosan murid langkung ngartos kana topik anu ditalungtik. Guru bisa ngalatih siswa dina nyieun pertanyaan anu nangtang jeung kritis ngeunaan matri anu ditepikeun. ta og ngabantosan murid ngembangkeun katerampilan dina nganalisis inpormasi sareng ngaidentipikasi masalah anu relevan. Ajak Sawala Kelompok Diskusi kelompok mangrupa cara fktif pikeun ngaronjatkeun kamampuh mikir kritis siswa. Dina diskusi kelompok,
siswa bisa ngabagi pamadegan jeung silih tanya pendapat. Ieu ngabantuan murid mertimbangkeun sababaraha sudut pandang sareng nyandak kaputusan dumasar kana pamikiran logis.
Ngawangun Kamampuh Nalar Siswa kudu dilatih kamampuh nalar nu hade. Ieu ngalibatkeun kamampuan ngartos argumen anu disayogikeun sareng ngaevaluasi kualitas argumen ta. Siswa bisa dilatih kamampuh nalar ngaliwatan kagiatan debat jeung nulis karangan. Pross ieu mantuan siswa ngasah kamampuhna pikeun mikir kritis tur nyieun kaputusan alus.
Siswa kedah diajar sareng dilatih pikeun mikir kritis sabab kamampuan ieu penting pisan pikeun nyanghareupan tantangan hirup sareng nyandak kaputusan anu leres. Pikiran kritis mantuan siswa nganalisis informasi sacara obyektif jeung kritis, meunteun kualitas argumen, ngaidentipikasi masalah, ngajawab masalah, sarta nyieun kaputusan dumasar kana pamikiran logis.
     Kaahlian pamikiran kritis og bisa mantuan siswa nungkulan situasi komplks jeung nyieun kaputusan katuhu. Dina kahirupan sapopoe, murid kedah tiasa nimbangkeun sababaraha faktor sareng milih pilihan anu pangsana. Kaahlian pamikiran kritis tiasa ngabantosan siswa ngahindarkeun kasalahan, kasalahan logis, sareng kaputusan anu gorng.