Mohon tunggu...
Nabila Zahrah Alamsyah
Nabila Zahrah Alamsyah Mohon Tunggu... Pelajar Sekolah - Siswa

Hobi saya berenang dan menonton

Selanjutnya

Tutup

Ruang Kelas

Pengelola Usaha Kantin Sakola

23 Februari 2024   14:03 Diperbarui: 23 Februari 2024   14:12 102
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

Di unggal kantin sakola, rupa-rupa jajanan sok jadi daya tarik pikeun murid. Henteu ngan ukur nyayogikeun tuangeun anu lezat, tapi og nyiptakeun suasana sosial anu meriah di kalangan mahasiswa. Tapi, di balik unggal jajanan anu disayogikeun, aya carita sareng pangalaman anu pikaresepeun ti anu gaduhna.


Urang bisa manggihan saeutik ngeunaan lalampahan kuliner maranhanana sarta tantangan aranjeunna nyanghareupan. Ku pamahaman pangalaman maranhanana, urang bisa uncover carita metot balik dahareun kantin sakola favorit urang nu urang mikaresep unggal poe.

Sabot di sakola, urang nempo nu boga kantin ngalaman kasusah anu sarua, nyaeta di kantin lamun dahareun dijieun ku cara ngagoreng jeung dahareun geus bak, tuluy manhna kudu balik ka imah, sabab kadaharan saperti teu diwenangkeun pikeun nyieun. Kantin sakola, supados ngahindar tina hal-hal anu bahaya sapertos seuneu. Sanajan kitu, sanajan kasusah nu boga kantin, alhamdulillah maranhna teu kungsi ngalaman karugian badag.

Kadaharan anu diobralna pasti laris jeung bak sabab unggal po kadaharan anu diobralna sok bda-bda sangkan murid-murid teu bosen terus meuli dahareun di kantin.

Bisa dicindekkeun, tina kahirupan sapopoe nu boga kantin, dina satiap kasusah pasti aya rejeki anu melimpah. ta og salawasna adaptasi jeung kadaharan anu dimimitian robah ku jaman.

Sanaos aya kendala sapertos kedah mudik kumargi stok bahan pangan habis, anu gaduh kantin tiasa ngajaga kalanggengan usahana tanpa ngabalukarkeun karugian. Rupa-rupa mnu anu disayogikeun sok jadi nilai tambah pikeun siswa di sakola.

ᮓᮤ ᮅᮀᮌᮜ᮪ ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪ ᮞᮊᮧᮜ, ᮛᮥᮕ-ᮛᮥᮕ ᮏᮏᮔᮔ᮪ ᮞᮧᮊ᮪ ᮏᮓᮤ ᮓᮚ ᮒᮛᮤᮊ᮪ ᮕᮤᮊᮩᮔ᮪ ᮙᮥᮛᮤᮓ᮪. ᮠᮨᮔ᮪ᮒᮩ ᮍᮔ᮪ ᮅᮊᮥᮁ ᮑᮚᮧᮌᮤᮊᮩᮔ᮪ ᮒᮥᮃᮍᮩᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮜᮨᮐᮒ᮪, ᮒᮕᮤ ᮇᮌᮦ ᮑᮤᮕ᮪ᮒᮊᮩᮔ᮪ ᮞᮥᮃᮞᮔ ᮞᮧᮞᮤᮃᮜ᮪ ᮃᮔᮥ ᮙᮨᮛᮤᮃᮂ ᮓᮤ ᮊᮜᮍᮔ᮪ ᮙᮠᮞᮤᮞ᮪ᮝ. ᮒᮕᮤ, ᮓᮤ ᮘᮜᮤᮊ᮪ ᮅᮀᮌᮜ᮪ ᮏᮏᮔᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮓᮤᮞᮚᮧᮌᮤᮊᮩᮔ᮪, ᮃᮚ ᮎᮛᮤᮒ ᮞᮛᮨᮀ ᮕᮍᮜᮙᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮕᮤᮊᮛᮨᮞᮨᮕᮩᮔ᮪ ᮒᮤ ᮃᮔᮥ ᮌᮓᮥᮂᮔ.

ᮅᮛᮀ ᮘᮤᮞ ᮙᮀᮌᮤᮠᮔ᮪ ᮞᮉᮒᮤᮊ᮪ ᮍᮩᮔᮃᮔ᮪ ᮜᮜᮙ᮪ᮕᮠᮔ᮪ ᮊᮥᮜᮤᮔᮨᮁ ᮙᮛᮔᮦᮠᮔᮔ ᮞᮁᮒ ᮒᮔ᮪ᮒᮍᮔ᮪ ᮃᮛᮔ᮪ᮏᮩᮔ᮪ᮔ ᮑᮀᮠᮛᮩᮕᮔ᮪. ᮊᮥ ᮕᮙᮠᮙᮔ᮪ ᮕᮍᮜᮙᮔ᮪ ᮙᮛᮔᮦᮠᮔᮔ, ᮅᮛᮀ ᮘᮤᮞ ᮅᮔ᮪ᮎᮧᮗᮨᮁ ᮎᮛᮤᮒ ᮙᮨᮒᮧᮒ᮪ ᮘᮜᮤᮊ᮪ ᮓᮠᮛᮩᮔ᮪ ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪ ᮞᮊᮧᮜ ᮖᮗᮧᮛᮤᮒ᮪ ᮅᮛᮀ ᮔᮥ ᮅᮛᮀ ᮙᮤᮊᮛᮨᮞᮨᮕ᮪ ᮅᮀᮌᮜ᮪ ᮕᮧᮈ.

ᮞᮘᮧᮒ᮪ ᮓᮤ ᮞᮊᮧᮜ, ᮅᮛᮀ ᮔᮨᮙ᮪ᮕᮧ ᮔᮥ ᮘᮧᮌ ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪ ᮍᮜᮙᮔ᮪ ᮊᮞᮥᮞᮂ ᮃᮔᮥ ᮞᮛᮥᮃ, ᮑᮈᮒ ᮓᮤ ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪ ᮜᮙᮥᮔ᮪ ᮓᮠᮛᮩᮔ᮪ ᮓᮤᮏᮤᮉᮔ᮪ ᮊᮥ ᮎᮛ ᮍᮌᮧᮛᮨᮀ ᮏᮩᮀ ᮓᮠᮛᮩᮔ᮪ ᮌᮩᮞ᮪ ᮘᮦᮃᮊ᮪, ᮒᮥᮜᮥᮚ᮪ ᮙᮔᮦᮂᮔ ᮊᮥᮓᮥ ᮘᮜᮤᮊ᮪ ᮊ ᮄᮙᮂ, ᮞᮘᮘ᮪ ᮊᮓᮠᮛᮔ᮪ ᮞᮕᮨᮁᮒᮤ ᮒᮩ ᮓᮤᮝᮨᮔᮀᮊᮩᮔ᮪ ᮕᮤᮊᮩᮔ᮪ ᮑᮤᮉᮔ᮪. ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪ ᮞᮊᮧᮜ, ᮞᮥᮕᮓᮧᮞ᮪ ᮍᮠᮤᮔ᮪ᮓᮁ ᮒᮤᮔ ᮠᮜ᮪-ᮠᮜ᮪ ᮃᮔᮥ ᮘᮠᮚ ᮞᮕᮨᮁᮒᮧᮞ᮪ ᮞᮩᮔᮩ. ᮞᮔᮏᮔ᮪ ᮊᮤᮒᮥ, ᮞᮔᮏᮔ᮪ ᮊᮞᮥᮞᮂ ᮔᮥ ᮘᮧᮌ ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪, ᮃᮜ᮪ᮠᮙ᮪ᮓᮥᮜᮤᮜᮣᮂ ᮙᮛᮔᮦᮂᮔ ᮒᮩ ᮊᮥᮀᮞᮤ ᮍᮜᮙᮔ᮪ ᮊᮛᮥᮌᮤᮃᮔ᮪ ᮘᮓᮌ᮪.

ᮊᮓᮠᮛᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮓᮤᮇᮘᮢᮜ᮪ᮔ ᮕᮞ᮪ᮒᮤ ᮜᮛᮤᮞ᮪ ᮏᮩᮀ ᮘᮦᮃᮊ᮪ ᮞᮘᮘ᮪ ᮅᮀᮌᮜ᮪ ᮕᮧᮆ ᮊᮓᮠᮛᮔ᮪ ᮃᮔᮥ ᮓᮤᮇᮘᮢᮜ᮪ᮔ ᮞᮧᮊ᮪ ᮘᮦᮓ-ᮘᮦᮓ ᮞᮀᮊᮔ᮪ ᮙᮥᮛᮤᮓ᮪-ᮙᮥᮛᮤᮓ᮪ ᮒᮩ ᮘᮧᮞᮨᮔ᮪ ᮒᮨᮛᮥᮞ᮪ ᮙᮩᮜᮤ ᮓᮠᮛᮩᮔ᮪ ᮓᮤ ᮊᮔ᮪ᮒᮤᮔ᮪.

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
Mohon tunggu...

Lihat Konten Ruang Kelas Selengkapnya
Lihat Ruang Kelas Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun