berdasarkan pusat data dapodik,pelajar ning Indonesia saat kie ngalami penurunan nilai akademik. Salah siji penyebab keadaan kue adalah anane perubahan megode pengajaran ning sekolah pas era covid-19 sing lalu. Pengajaran sing durung dilakukna melalui pertemuan tatap muka di ganteni karo pertemuan virtual. Ndeleng penurunan ning bidang akademik nggawe para pimpinan profesi guru ngelakukna beberapa perubahan. Salah sijine adalah laire kurikulum anyar namane kurikulum mandiri. Karo anane kurikulum anyar kie bisa ndandani keterpurukan akademik sing terjadi pas era covid-19 lalu. Ning sisi lain,karo di terapna kurikulum gratis kie diharapna siswa luih luas ngembangna potensi dirine. Potensi sing olih di kembangna lewat kurikulum mandiri kie ora kur potensi akademik,tapi karo potensi non akademik. Para ahli pengajaran percaya ngger kurikulum mandiri bisa ningkatna prestasi siswa ning bidang akademik karo non akademik. Dadi penilaian ora kur berdasarkan nilai numerik tapi bener bener di gawe sing penilaian kemampuan apa bae sing siswa ndueni. Kurikulum anyar kie di harapna bisa di terapna ben siswa bisa belajar secara mandiri,sehingga bisa nggawa kemajuan karo bisa dadi sarana sing majukna pendidikan ning Indonesia.Â
KEMBALI KE ARTIKEL