Mohon tunggu...
Khoirul Taqwim
Khoirul Taqwim Mohon Tunggu... Lainnya - Mahasiswa Pascasarjana UIN Raden Mas Said Surakarta

Peneliti Tentang Kemasyarakatan

Selanjutnya

Tutup

Puisi Pilihan

Loro Tresno

23 Mei 2023   17:16 Diperbarui: 23 Mei 2023   17:25 282
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Puisi. Sumber ilustrasi: PEXELS/icon0.com


Loro iki tak rasakne
Ning rasane ora tuntas
Mergo loro iki ke gowo terus
Sampek aku ora iso lali
Lorone ati roso iki

Piye Iki loro koh ora tuntas
Sak bendino lorone ati
makin ajor
Pengenku tak lilakne
Nyotone loro iki sek mlebu neng ati paling jeru

Rasane loro iki ora iso tuntas
Aku seng merjuangne wes entek-entekan
Ning seng tak rasakne malah loro ati
Amergo aku tresno awahmu
Ning awahmu ora iso nompo atiku
Mergo awahmu isek milih tresno karo liyane
Sepurone aku seng salah toto tresno
Malah dadi bubrah ati seng wes apik kekancan
Malah dadi loro seng ora tuntas
Sepurone aku seng ora iso ngerteni awahmu
Palingo perjuanganku ono seng salah
Seng dadekne kabeh dadi bubrah

Loro ati iki seng ora iso tuntas
Mundah mrene tak rasakne mundah dadi bubrah
Aku tak ngaleh songko urepmu
Aku tak belajar nglilakno ati
Wes ben loro iki ora tuntas
Wes ben tak rasakne
Sampek aku iso ikhlas
Karo awahmu seng tak tresno
Ning tresnoku duduh seng boh karepke
Sepurone seng akeh marang kowe
Kowe seng tresno karo liyane

Mohon tunggu...

Lihat Konten Puisi Selengkapnya
Lihat Puisi Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun