"Maneh teh juara ngagocek. Si Dodo mah ngan bisa ngagocek bola, ai maneh bisa ngagocek kabeh penonton nu geus meuli tiket pertandingan bola kamari ieu di wewengkon gigireun Wakanda nepika calo-calona. Horeaaammmmm." Mang Nani nyegruk seuri.
Mang Memes milu seuri bari lumpat satarikna ninggalkeun Mang Dodo nu olohok.
"Si Memes sigana juara lumpat ti tanggung jawab oge tah." Â Ceuk Mang Nani bari kumat-kemot biwirna nu garing.
Mang Nani ngareret Mang Dodo anu rarayna pias. Â Manehna karunyaeun ka Mang Dodo anu katingali "down" sabab kudu narima kanyataan yen manehna eleh di bidang gocek-ngagocek. Â Mang Nani hayang ngagedekeun hate sobatna eta.
"Geus lah, Do. Â Mending maneh balik deui we ka klab na Pa Dadang di wewengkon gigireun Wakanda. Â Salain men bal, engke di ditu maneh bisa jadi eksportir pasir laut."
"Wah?" Mang Dodo calangap bari kekerejepan, maklum lah mata duitan.
"Ceuk cenah, di nagarana Pa Dadang eta, nyokotan pasir laut keur diekspor teh bisa ngalastarikeun lingkungan hirup." Â Mang Nani ngaharewos na hate. "Boa Edaaann."
Mang Nani ngarenghap sakeudeung, parsediaan oksigen na paru-paruna ngadadak tinggal sagaris.
"Si Memes mah kamari di nagarana Pa Dadang ngan bisa ngagocek hate nu lalajo bola jeung sakadang calo tiket."
"Maneh bakal leuwih hebat, Do." Mang Nani masang beungeut duarius.
"Wah, maenya?" Mang Dodo gagaro teu ateul bari heuay.