Mohon tunggu...
Ika Septi
Ika Septi Mohon Tunggu... Lainnya - Lainnya

Penyuka musik, buku, kuliner, dan film.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen Pilihan

Cerpen Sunda | Pasea Wae, Mang Dodo jeung Mang Memes Digocek Mang Nani

22 Juni 2023   16:35 Diperbarui: 22 Juni 2023   16:38 813
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Bagikan ide kreativitasmu dalam bentuk konten di Kompasiana | Sumber gambar: Freepik

"Sookkk, saha nu bisa nyaingan urang. Maneh? Ngke heulaan."  Mang Dodo balaga.

"Di serkel klab, urang geus nyetak 715 gol, leuwih rea tibatan maneh nu ngan boga 704 gol, wew."

"Itih." Mang Nani ngareret Ka Mang Dodo nu kanceuh agulna.

"Beuuhh, tapi urang leuwih punjul di assist. Maneh ngan boga 203 assist sedengkeun urang 302."  Mang Memes irungna kembang-kempis senen kemis.

"Yaolooohhh." Mang Nani metetkeun panon na bari ningali Mang Memes anu nepok dada... onta nu teu siga gorilla.

"Hih, kitu wae jumawa.  Urang atuh, dua kali jadi "The Best FIFA", maneh kan karek sakali."

"Gustiiiii...." Mang Nani der darah tinggi ngabandungan dua babaturan nana nu keur parea-rea omong.

"Heleh, dengekeun yeuh.  Urang mah geus meunang Ballon d'or tujuh kali, sapatu kaca eh emas Eropah genep kali,  bola emas Piala dunya dua kali, FIFProWorld XI opat belas kali, boga tropi opat puluh tilu, jeung jadi MVP eh pamaen liga terunyu eh terhade genep kali." Ceuk Mang Memes nu ngadak-ngadak gaya ngomongna siga Si Inem Eminem.

Ngadenge nu diomongkeun ku rivalna, Mang Dodo maot tuma alias mati kutu. Manehna hayang ngomong tapi teu wasa muka cangkemna boh saeutik-eutik acan.

"Eh aya hiji deui nu can disebut, Mes." Mang Nani ateul biwir.

"Wah maenya, naon tah, Nan?" Mang Memes panasaran.

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun