Mohon tunggu...
Limbuk
Limbuk Mohon Tunggu... Asisten Rumah Tangga - lemu ginuk-ginuk

Pinter nuturi wong liyan, nanging ora bisa nuturi awake dewe

Selanjutnya

Tutup

Puisi

Puisi | Santoso Mahargono, Yen Nulis Aja Rok-rok Asem!

29 Desember 2019   15:51 Diperbarui: 29 Desember 2019   17:25 68
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Bagikan ide kreativitasmu dalam bentuk konten di Kompasiana | Sumber gambar: Freepik

Ngemati kanti gemati ing tlatah fiksi, daktemuake sliramu lagi njagong madep mangulon. Sarwa mbeber dluwang lan pulpen ing tangan. Banjur metekur nulis larik-larik geguritan.

Kahanan apa kang arep kok dadiake bahasan? Ati kang lagi kasmaran, raga kang nandang wuyung, apa pikiran rudek kang dikepung suwung?

Dudu! Dudu kuwi kang marahi sumedhot ing njero atimu. Ananging isu moral lan kepincangan-kepincangan sosial ing sakiwa tengenmu. Bilih luwih nggegirisi tinimbang lelakon tresna Janaka lan Banowati.

Sanajan durung mateng temenan anggonmu ngurih-urihi geguritan, Simbok melu seneng, sliramu wis nemuake dalan endi kang arep tinuju. Amung siji titi wanti lan pesenku. Yen nulis kuwi aja rok-rok asem! Ibarat pedang, sansaya ajeg diasah, sansaya landep kanggo motong gulu.

Mohon tunggu...

Lihat Konten Puisi Selengkapnya
Lihat Puisi Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun