produktif yaiku kahanan utawa kualitas ing endi awake dhewe mampu ngasilke utawa nyiptakake apa-apa karo efektif lan efisien. jroning konteks sinau, produktivitas asring diukur adhedhasar sakpira akeh awake dhewe oleh ngrampungake jejibahan utawa nggayuh tujuwan jroning wayah tinemtu
iki yaiku pira-pira cara kang bisa kowe jajal kanggo ngatur wayah ben luwih produktif: 1. tingkatkan kemampuan komunikasi: kemampuan komunikasi kang apik arep ngrewangi kowe kanggo ngerteni apa kang diarep-arep saka pekerjaanmu lan kepriye cara paling apik kanggo ngrampungake. 2. nggawe rencana: sadurunge miwiti pakaryan, gawea rencana luwih-luwih dhisik. iki arep ngrewangi kowe kanggo luwih efisien lan efektif jero ngrampungake pakaryan. 3. wani njupuk keputusan: aja wedi kanggo nggawe keputusan. keputusan kang pener lan cepet arep ngrewangi kowe kanggo luwih produktif. 4. tetapkan tujuwan karo jelas: tujuwan kang jelas arep ngrewangi kowe kanggo tetep fokus lan termotivasi jero ngrampungake pakaryan. 5. hilangkan pakulinan ala: pakulinan ala kaya menunda-nunda pakaryan bisa ngganggu produktivitasmu. pramila, hilangkan pakulinan ala kasebut
Baca konten-konten menarik Kompasiana langsung dari smartphone kamu. Follow channel WhatsApp Kompasiana sekarang di sini: https://whatsapp.com/channel/0029VaYjYaL4Spk7WflFYJ2H