Lihat ke Halaman Asli

MUHAMMAD AZRILALFARIDZI

Pelajar SMAN 1Bekasi

Pangaruh Media Sosial Promosi TikTok dina Kebidanan

Diperbarui: 19 Februari 2024   15:21

Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

Ilmu Alam dan Teknologi. Sumber ilustrasi: PEXELS/Anthony


Mdia sosial, khususna platform TikTok, parantos janten sarana penting pikeun nyebarkeun inpormasi kashatan, kalebet dina widang kebidanan. Eusi kashatan anu dijieun dina TikTok miboga rupa-rupa tujuan, ti mimiti mr informasi ngeunaan palayanan kashatan di praktk bidan, cara miara orok, ngalahirkeun, nyoco orok, nepi ka mankeun peran dina program "Stunting" pamarntah.

Stunting nyata kaayaan gagalna tumuwuhna di barudak alatan kurang gizi kronis nu dicirikeun ku jangkungna anak leuwih pondok ti rata pikeun barudak umur na. Ngaliwatan kontn kashatan dina TikTok, jalma-jalma tiasa langkung gampang ngartos pentingna ngurus orok sareng murangkalih pikeun nyegah stunting.

Salah sahiji dampak positif promosi via TikTok nyata gampangna nepikeun informasi bidan ka masarakat. Ieu og mantuan ngaleungitkeun stigma ngatip ka jalma anu sieun neangan perlakuan ti bidan, contona, sabab sieun bidan bakal Yahudi. Ku cara kieu, jalma jadi leuwih percaya diri jeung ngamotivasi konsultasi ngeunaan kakandungan jeung barudak maranhanana.

Saatos terang kana TikTok, parantos aya parobihan anu signifikan dina widang kebidanan. Panghasilan bidan tiasa ningkat kusabab seueur jalma anu langkung dak angkat ka klinik pikeun perawatan saatos ningali kontn positip dina TikTok. Salian ti ta, bidan anu aktip ngamajukeun diri ngaliwatan TikTok og tiasa janten langkung kasohor di darahna, ku kituna ngabantosan ningkatkeun kapercayaan masarakat sareng jumlah pasien.

Ku kituna, ngagunakeun mdia sosial, hususna TikTok, dina ngamajukeun bidan geus miboga pangaruh positif anu signifikan, boh dina mr informasi kashatan ka masarakat boh dina ngaronjatkeun kapercayaan jeung jumlah pasen ka bidan.

 , , , . - , , , , , "" .


. , - .

. , , . , .

, . . , , .

, , , ,




BERI NILAI

Bagaimana reaksi Anda tentang artikel ini?

BERI KOMENTAR

Kirim

Konten Terkait


Video Pilihan

Terpopuler

Nilai Tertinggi

Feature Article

Terbaru

Headline